Friday, May 2, 2014

Magnolias For 'Virtual Friday Date Day'?!

      Happy Friday, Everybody! ^_^ Or, at least, I hope it's a happy Friday for you! I'm pretty sure it will be for me. It's 'Virtual Friday Date Day' with my Honey! How could it not?! ^_^ We're heading south for our 'virtual trip' tonight. We're gonna do these magnolias up right!! LOL
      Not the magnolias in the photos today. These aren't in the south. These are here!! :-) Hubby went outside and snapped some photos...Aren't they gorgeous?! ^_^ ...

      They're not gonna be around long. Magnolia trees bloom fast, and the blooms go away fast! But Oh, how pretty they are while they're here!!! :-) Ahhhhhh! Flowers!!....Flowers on a Friday!!!! :-]

      And it's almost as if they're sitting up and noticing how blue and clear the sky is too! :-) ...For now anyway!...We're due to get a few rain showers later...just like we had early, early this morning!...'Party Poopers!!' :-)) Whatever!!...We have 'rain-clear' skies, and flowers, now!! ^_^

      As you can probably tell, there's not much going on around here...because I'm talking about magnolia trees while I'm sitting here in my 'nighty', typing, watching Rachel Ray, sipping green tea, and crocheting when commercials come on!! LOL
       Speaking of which...the crocheting I mean...let me show you how my baby blanket is coming along! :-) ...

      It's still going 'as slow as molasses'!...WOW! I'm even starting to use southern expressions!! LOL...Hey! You get in the Friday mood the way YOU want to, and I'll get in the Friday mood the way I want to!! ^_^
      As I was saying.....It's........going.........S-L-O-W!!!! O_O I have to do 83 rows of the middle part, and I'm only on row 33...or something like that!...I'm gonna need a big nap, and a long hand massage, when I'm done with this blanket!...(yelling) "Did you hear that, Honey?!!" ^_^

      He didn't hear me. ^_^ He's somewhere packing for our trip, no doubt. *wink, wink!* ^_^

      Okay...before I'm outta here, let me share with you the flattering treasury that Lori did yesterday! :-) ...

      If you follow my blog regularly, you will probably notice all of these items. :-) ... They're all items from Etsy shops that I featured on my blog recently!! :-) Isn't that cool?!!...I'm very flattered, and honored. :-) Thank you, Lori!!! ♥
      By the way, please click on the above treasury and go and leave Lori a nice comment. And check out the individual shops too while you're there!! ^_^ ... Otherwise, have a good day, Y'all!!...Did you notice the "Y'all"?!! ^_^ See! I'm practically in the south already!! ♥♥

All My Plans Unfurled

With all my plans unfurled today,
and nothing urgent pressing me,
I might crochet another scarf
or have a steeping cup of tea.

I might watch an old movie,
or take a nap, just for a minute.
Or I might take out a book to read,
or jot a few nice words down in it.

When you don't have any children,
and no job to do from home.
You can stay in your pajamas,
and have hair that you don't comb.

Yes, with all my plans unfurled,
there could be lots that I 'could' do.
It's always true...I could be busy,
but kinda nice I don't 'have to'!


  1. The magnolias are gorgeous! Ours haven't bloomed totally yet, but will before you know it! The forsythias are blooming right now, so at least we have color. Won't be long and the tulips will bloom. Tomorrow starts the official "Tulip Festival" in Holland, MI. They need the tulips to bloom!!
    Have a fun day and enjoy your evening with your honey too!
    BTW....that blanket is really coming along! Can't wait to see it finished!

    1. Oh No! You said a bad word, Bead!...Forsythia!! LOL Ugh!...I am VERY allergic to the forsythia, and you're right, it's popping up EVERYWHERE!! It's a shame I'm so allergic to it too, because it's so pretty!...But if my husband walks past it, and then comes home...he has to take a shower and put his clothes away before I can go anywhere near him!!...Thankfully they, like the magnolias, don't stay out for long....ANYWAY!! :-) I hope the tulips pop out for the festival! O_O What is a tulip festival without tulips?!!...And thank you for the nice words about the blanket too! ♥ Have a good weekend, Bead. Start some studies tomorrow! :-))


Wait!! Click the "Join This Site" button, and leave me a comment! I'd love to get your thoughts! ^_^